• Zwroty i reklamacje

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie On My Way Fashion Shop w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta

Jeśli okazalo się, że zamówiony towar Ci nie odpowiada, należy:

  1. Otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (otrzymanym na adres e-mail z podsumowaniem zamówienia) oraz potwierdzeniem zakupu odesłać na adres Krzeczyn 29d, 56-400 Oleśnica.
  2. Zwracany towar zabezpieczyć do wysyłki, aby nie uległ zniszczeniu.

Koszt zwrotu towaru leży po stronie zwracającego.
Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu w przypadku oznak używania towaru (ślady kosmetyków, plamy, zapachy).
Zwrot środków nastąpi do 14 dni od przyjęcia zwrotu towaru.


Jeśli okazało się, ze towar posiada wadę fabryczną lub jest niezgodny z opisem i chcesz go zareklamować, należy:
  1. Otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (otrzymany na adres e-mail z podsumowaniem zamówienia) oraz potwierdzeniem zakupu, odesłać na adres Krzeczyn 29d, 56-400 Oleśnica.
  2. Zwracany towar zabezpieczyć do wysyłki, aby nie uległ zniszczeniu.
W przypadku reklamacji Klient ma prawo żądać wymianylub naprawy towaru.
Gdyby naprawa lub wymiana byly nieskutecznie, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrot środków następuj do 14 dni.